Teori evolusi dan Penyembuhan Penyakit Yang Tidak Boleh Sembuh, Seperti Cancer

Teori evolusi dan Penyembuhan Penyakit Yang Tidak Boleh Sembuh, Seperti Cancer

Apabila kita mentafsir mimpi kita mengikut kaedah saintifik tafsiran mimpi yang betul-betul diterjemahkan makna simbolik yang terkandung dalam tabir mimpi itu dengan imej ke dalam perkataan dan ayat yang boleh kita faham, kami mempunyai visi yang sama sekali berbeza daripada evolusi manusia di planet kita.

Fikiran bawah sedar yang menghasilkan impian kita adalah suara hati manusia purba yang telah mencapai kesucian dan berfungsi seperti pelindung di dalam diri kita, membantu kita membangunkan kecerdasan kita, manakala kita menghapuskan sebelah liar kami, yang masih hidup di dalam otak dan jiwa kami.

Kita sedar bahawa kita berada dalam bodoh fakta yang tidak menggunakan bahagian terbesar otak kita, yang mengandungi terlalu banyak kemustahilan, keganasan, kebencian, dan maksiat, dan ini adalah mengapa kita perlu kepada petunjuk dan psikoterapi fikiran bawah sedar orang berhikmat dalam impian kita.

Fikiran bawah sedar menunjukkan kepada kita bahawa semua binatang, tumbuh-tumbuhan dan segala-galanya yang dikomposisikan planet kami telah diwujudkan dengan tujuan untuk mengubah sifat liar kami ke dalam satu yang manusia.

Inilah sebabnya mengapa penyakit bekerja seperti psikoterapi juga, menghukum manusia dengan kesilapannya; pada masa yang sama mereka membantu beliau menemui realiti spiritual, yang adalah sama pentingnya dengan yang material, atau mereka mengelakkan kesilapan pengukir.

Juga, ini adalah mengapa kita boleh mempunyai maklumat tentang banyak perkara hanya dengan memerhatikan perlambangan realiti di mana kita hidup, seperti yang kami mimpi kami: minda tidak sedar di mana-mana, dan menggunakan segala-galanya untuk menunjukkan kepada kita kebenaran pahit keperluan asas kami terapi dan perkembangan mental, melindungi kita daripada segala bahaya dengan tanggapan kita memperoleh dengan menterjemahkan perlambangan realiti seharian kita, cara yang sama kita dilindungi dengan tanggapan kita memperoleh dengan menterjemahkan impian kita.

Fikiran bawah sedar sebenarnya adalah satu organ yang diarahkan oleh fikiran yang penting seperti komputer di dalam semua orang, menghasilkan impian dan menghantar kepada kami tanda-tanda simbolik dalam realiti objektif kami, untuk melindungi kesihatan mental kami dan membantu kami berkembang.

Pikiran dan perasaan yang sangat baik dapat bernama Allah, terutama kerana ciri-ciri suci itu.

Bagaimanapun, Tuhan tidak seperti manusia bayangkan. Kesucian-Nya tidak mengampuni dosa-dosa manusia tanpa menuntut kesempurnaan, dan ini adalah mengapa manusia menderita melalui pelbagai cara di Bumi, yang mereka telah berubah menjadi neraka dengan jenayah mereka.

Hukuman Tuhan mempunyai kesan operasi pembedahan yang cuba untuk menyembuhkan jiwa kita pertama sekali, supaya kita boleh memenangi pertempuran menentang pasukan liar tidak masuk akal kita.

Oleh itu, penyakit yang tidak mempunyai penawar, seperti kanser, boleh secara ajaib sembuh jika pesakit mengikut arahan yang diberikan kepada beliau dalam mimpi. Bergantung kepada dedikasi, ia akan dapat mengatasi segala-galanya, memahami mengapa dia perlu melalui penderitaan, dan bagaimana dia boleh mencari keamanan, kesihatan dan kebahagiaan.

Keagamaan akan membantu dia sangat banyak juga, bebas daripada agamanya. Semua agama membantu manusia mengubah jiwa, menjadi lebih peka dan bijak.

Walau bagaimanapun, dengan terjemahan impiannya dia mempunyai kelebihan untuk memahami dengan jelas apa yang perlu dilakukan, manakala pelbagai agama dunia kita telah diputarbelitkan oleh mementingkan diri manusia.

Dream terjemahan mengikut kaedah saintifik adalah cara revolusioner seseorang itu mestilah dalam hubungan dengan Allah dan meramalkan masa depan, menyelesaikan masalah yang seolah-olah menjadi mustahil untuk pernah diselesaikan, dan menemui penawar untuk penyakit-penyakit yang tidak dapat diubati.

Ramai orang telah diserang teori ini evolusi dengan pelbagai hujah, namun terdapat banyak bukti-bukti saintifik yang jelas membuktikan dan mengesahkannya, seperti penemuan ahli biologi dan behaviorisme Konrand Lorenz dan ramai ahli biologi lain yang mengesahkan bahawa teori evolusi Darwin tidak lengkap, dan bahawa terdapat banyak fenomena yang hanya boleh dijelaskan jika kita mengakui kewujudan otak yang unggul, yang akan menyusun dan menyediakan fungsionalisme yang sempurna semua haiwan dan tumbuh-tumbuhan di planet kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar