Cari Olive Leaves 'Properties Perubatan

Cari Olive Leaves 'Properties Perubatan

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri perubatan daun zaitun 'telah dikenali selama beribu-ribu tahun? Lain-lain telah ditemui baru-baru ini. Berikut adalah melihat apa ubat botani mungkin lakukan untuk sistem yang berlainan di badan anda.

Sistem Kardiovaskular

Sistem kardiovaskular termasuk jantung, saluran darah, kapilari dan arteri. Apabila ia berfungsi dengan baik, ia mengangkut nutrien dari sistem penghadaman untuk semua sel-sel badan. Ia bertanggungjawab untuk mengangkut hormon, juga, dan membantu sistem imun dengan mengangkut melawan penyakit sel-sel darah putih dan molekul yang menyebabkan keradangan.

Pada setiap masa terdapat berpuluh-puluh nutrien dalam aliran darah anda, termasuk lemak atau trigliserida dan glukosa. Trigliserida darah tinggi adalah dianggap faktor risiko untuk penyakit jantung. Kajian menunjukkan bahawa menggunakan minyak zaitun untuk memasak, dan bukannya minyak jagung, boleh membantu untuk trigliserida darah.

Petikan dari daun telah ditunjukkan untuk paras glukosa yang lebih rendah, yang mungkin bermakna mengurangkan risiko diabetes jenis II. Seseorang yang mempunyai paras glukosa darah yang kronik rendah, bagaimanapun, tidak perlu menggunakan ekstrak, tanpa berunding dengan doktor.

Salah satu zaitun meninggalkan ciri-ciri perubatan mempunyai kaitan dengan satu lagi faktor risiko penyakit jantung; tekanan darah tinggi. Petikan dari daun telah ditunjukkan untuk menurunkan tekanan darah dengan ketara. Tetapi, jika anda telah didiagnosis dengan hyper atau tekanan darah rendah, anda harus berunding dengan doktor anda sebelum menggunakan botani.

Sistem Imun

Sistem imun adalah bertanggungjawab untuk melawan penyakit. Apabila kita datang ke dalam kenalan dengan penyakit yang menyebabkan bakteria, virus atau patogen lain, kulit adalah pertahanan pertama kami. Tetapi, jika patogen membuat ia ke dalam aliran darah, sistem imun dalaman mengambil alih.

Jika seseorang telah terdedah kepada patogen pada masa lalu, terdapat antibodi dalam aliran darah yang menjaga kita dari menjadi sakit. Jika tidak, terdapat molekul lain yang boleh membantu untuk memusnahkan patogen menyerang.

Terdapat juga komponen yang terdapat dalam makanan, terutamanya makanan tumbuhan yang membantu sistem kekebalan tubuh, kerana mereka mempunyai aktiviti anti-bakteria, anti-kulat atau anti-virus. Bahawa aktiviti anti-patogen adalah salah satu zaitun daun-ciri perubatan.

Kulit itu

Minyak dari lubang menyediakan manfaat terbesar untuk kulit, kerana mereka secara semulajadi pelembab. Tetapi, apabila diambil secara lisan, zaitun meninggalkan ciri-ciri perubatan juga mungkin bermanfaat untuk keadaan yang memberi kesan kepada kulit, termasuk jerawat, ekzema, psoriasis dan dermatitis.

Apabila ia datang kepada topically digunakan krim, anda mahu satu yang mengandungi pelbagai ekstrak bermanfaat, terutamanya jika anda mahu untuk melawan tanda-tanda luaran penuaan. Antioksidan seperti koenzim Q10 adalah antara bahan yang paling berfaedah.

Ia adalah mungkin untuk membuat sebahagian kecil lipid minyak zaitun semulajadi yang sangat bermanfaat sebagai bahan dalam losyen badan. Untuk krim muka, kebanyakan syarikat menggunakan minyak biji anggur, kerana keupayaannya penggambaran, tetapi itulah subjek lain, benar-benar.

Kesimpulannya, syarikat tambahan mungkin cenderung untuk terlalu keras menekankan zaitun meninggalkan ciri-ciri perubatan, terutamanya jika semua mereka jual adalah makanan tambahan tunggal bahan. Multi-pemakanan tambahan sentiasa pelaburan yang lebih baik.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai vitamin untuk kesihatan kulit, dan bahan-bahan yang luar biasa lain yang anda mungkin tidak pernah mendengar, layari laman web saya hari ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar