Masalah alkalizing Badan Anda Mungkin Disebabkan yis, kulat dan acuan dalam Diet Anda!

Masalah alkalizing Badan Anda Mungkin Disebabkan yis, kulat dan acuan dalam Diet Anda!

Masalah alkalizing badan anda mungkin disebabkan oleh yis, kulat dan masalah acuan. Menghilangkan makanan dan bahan-bahan yang mengandungi ini dan anda mungkin dapat mencapai tahap pH badan anda sedang mencari. Yis membawa kepada kulat dan fungus membawa kepada membentuk. Mold seterusnya membawa kepada toksin jahat dalam badan yang penyakit, kesakitan dan penyakit makan.

Jika anda sedang menguji pH badan anda dan mencari tempat yang anda berasid, ia adalah satu petunjuk yang baik bahawa anda mempunyai toksin yang berlebihan terapung di sekeliling bahawa badan anda tidak boleh memetabolismekan atau menghapuskan. Persekitaran ini adalah apa yang menyimpan PENYAKIT bahagia dan sihat. Jika anda ingin sel anda untuk menjadi gembira dan sihat daripada penyakit, maka alkalizing badan anda dan mengekalkan kealkalian yang perlu diberi keutamaan.

Cuba alkalizing badan anda dengan menghapuskan ini makanan dan bahan-bahan yang tinggi kulat yis dan acuan:

Cendawan sudah kulat jadi ini harus dielakkan di semua kos!

Jagung mengandungi kulat yang membawa kepada acuan, keracunan, asid dan asid lagi!

Kacang tanah dan produk kacang tanah mengandungi kulat dan anda tahu yang lain daripada cerita ... asid!

Alkohol Alkohol yang beragi, yang membawa kepada kulat dan acuan. Ia juga merupakan bahan yang sangat berasid yang menjadikan alkalizing badan anda sangat sukar. Sebaik sahaja anda mampu untuk mengekalkan pH badan yang anda inginkan, anda boleh memanjakan diri kadang-kadang jika keadaan timbul.

Yis dan produk yang mengandungi yis bir itu harus dielakkan sepenuhnya. Beri perhatian kepada yis badan kawalan anda mungkin perlu menjadi satu perkara yang telah lalu untuk anda. Berhati-hati untuk yis dalam makanan tambahan juga.

Kentang dan bijirin yang disimpan harus dielakkan. Kentang disimpan untuk tempoh masa yang panjang sebelum mereka dihantar ke pasar raya tempatan anda. Walaupun mereka duduk-duduk, bentuk acuan kepada mereka (bintik hitam). Adalah lebih baik untuk membeli kentang dilabelkan sebagai "kentang baru."

Rokok dan tembakau mengunyah adalah bahan yang boleh menghalang alkalizing pH badan anda kerana mereka diproses dengan yis dan gula. Ia tidak begitu banyak nikotin yang dangerous- ia adalah pemprosesan. Alkalizing badan anda adalah amat sukar jika anda seorang perokok. Ia seperti Mainlining pencemaran terus ke dalam badan anda!

Nota akhir mengenai alkalizing anda badan-mengelakkan air botol percuma dan air minuman yang tercemar (air paip). Kebanyakan air botol adalah berasid. Badan anda adalah 70% air supaya air yang anda minum memainkan peranan besar dalam perjalanan alkalizing anda. Air alkali membantu untuk meneutralkan asid dalam badan anda. Jika anda cuba untuk mengalkali badan anda dengan pemakanan sahaja anda mungkin mendapati sukar dan mencapai keputusan yang hanya biasa-biasa. Air alkali dapat membantu anda mencapai keputusan "optimum".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar