Merawat Rasa kebas pada jari Dengan Homeopathy

Merawat Rasa kebas pada jari Dengan Homeopathy

Merawat kebas jari homeopathically bermakna mengetahui punca. Ini boleh jadi apa sahaja, bergantung kepada individu dan kelemahan mereka. Puncanya, setakat yang pakar homeopati bimbang, pada asasnya, apa yang berlaku dalam hidup anda pada masa yang kebas bermula. A sesuatu yang belum diselesaikan.

The macam perkara yang boleh menyebabkan masalah kesihatan adalah satu tersumbat emosi - kejutan, kesedihan, ketakutan, dan lain-lain, bahawa anda tidak berupaya untuk bekerja melalui dan sebagainya memproses secara semula jadi. Ia mungkin dari tersumbat fizikal seperti kemalangan, ubat, vaksin. Atau ia boleh menjadi dari berbagai macam sebab-sebab lain. Mana-mana tersumbat akan menghentikan sistem imun bekerja seperti yang sepatutnya.

Buang sekatan, dan jauh pergi sistem imun lagi. Homeopati adalah mungkin salah satu yang terbaik kaedah semula jadi yang sihat untuk membersihkan sekatan, sama ada emosi atau fizikal. Ia sudah pasti cara yang paling cepat.

Proses ini boleh menjadi agak rumit, bergantung kepada umur penyakit itu, apa rawatan lain juga telah digunakan dan bagaimana dengan mudah anda bekerja dengan homeopati. Jadi lebih rumit masalah itu, lebih bijak adalah untuk serahkan kepada pakar homeopati profesional.

Tetapi untuk gejala yang baru sahaja bermula dan belum rumit oleh rawatan lain anda boleh berlatih kemahiran anda sebagai prescriber rumah. Apabila merawat kebas jari anda perlu bermula dengan mencari apa yang berlaku dalam hidup anda pada masa ia berlaku. Fosforus adalah ubat homeopati yang besar yang boleh menyelesaikan kebas jari. Tetapi anda perlu berupaya untuk perlawanan gejala anda.

Punca-punca biasa penyakit yang respon yang baik kepada Fosforus adalah kesan buruk dari kemarahan, ketakutan, kesedihan, risau, penggunaan berlebihan garam atau gula, tembakau atau kejutan elektrik. Kemudian anda perlu untuk melihat tanda-tanda anda dalam gejala Fosforus. Gejala umum Fosforus yang berkaitan dengan anggota badan termasuk:

kebas
menaik lumpuh (motor dan deria) dari hujung jari atau jari kaki
sendi tiba-tiba memberi
hampir-hampir tidak boleh memegang apa-apa
kelemahan dan gentar pada setiap melakukan senaman

Tidak ada komentar:

Posting Komentar