Home Pemulihan pundi hempedu dan batu hempedu Diet

Home Pemulihan pundi hempedu dan batu hempedu Diet

Rawatan rumah pundi hempedu dan batu hempedu berdiet pergi tangan dalam tangan. Kebanyakan doktor percaya bahawa diet anda boleh menjadi punca dan penawar untuk batu karang. Dalam artikel ini, anda akan belajar bagaimana batu hempedu diet boleh membantu mengepam batu anda.

Pemulihan pundi hempedu Home Kerja!

Kebanyakan pelanggan kami yang cuba ubat rumah pundi hempedu sebenarnya dijadualkan untuk pundi hempedu mereka dikeluarkan melalui pembedahan. Sebelum pembedahan, saya menggesa anda untuk mencuba sekurang-kurangnya satu rawatan ubat untuk menyembuhkan diharapkan batu anda.

Ramai pesakit naif mempercayai doktor dan pakar bedah yang pundi hempedu pembedahan adalah rawatan yang terbaik mereka. Malangnya, doktor dan pakar bedah kadang-kadang mempunyai kepentingan mereka sendiri terbaik dalam fikiran.

Oleh itu, anda mungkin mahu mencuba ubat rumah pundi hempedu sebelum anda melakukan kepada beribu-ribu dolar dan kehilangan organ anda secara kekal.

Pemulihan dan Diet kepada Pas Batu karang

Berikut adalah beberapa tips mudah untuk memulakan rawatan rumah anda.

1. Mulakan rawatan alternatif anda dengan meminum air yang banyak. Anda harus bertujuan untuk sekurang least100 auns air setiap hari. Yang banyak memandangkan 128 auns bersamaan segelen. Tetapi ini akan menyimpan hempedu anda di dalam pundi hempedu anda liquidy yang boleh membantu dengan batu-batu lulus tanpa rasa sakit.

2. Anda juga perlu hanya makan bijirin penuh dengan kandungan pemakanan 3 gram atau lebih setiap hidangan. Ini akan menjaga tubuh anda dibuang serta pundi hempedu anda.

3. Makan serat larut air seperti sama penting. Satu cara terbaik untuk melakukan ini adalah dengan makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran secara konsisten. Cuba untuk makan sekurang-kurangnya 4 sayur-sayuran dan buah-buahan 3 setiap hari.

4. Satu lagi rawatan popular adalah untuk makan sayur-sayuran dengan jumlah yang tinggi klorofil seperti bayam, pasli dan asparagus. Sayur-sayuran adalah dianggap 'curahan' sayur-sayuran.

5. Cuba untuk menghadkan pengambilan lemak anda dengan makan daging lebih ramping dan produk susu rendah lemak. Ini akan membantu untuk mencegah dan juga mengubati pembentukan batu.

6. Menambahkan vitamin C juga boleh membantu kerana vitamin ini telah terbukti untuk menukar kolesterol ke hempedu yang boleh membantu lulus batu-batu tanpa rasa sakit.

7. Bermula hari anda dengan bijirin bran juga boleh membantu dengan curahan pundi hempedu dan badan anda.

Pas Batu karang dalam 24 Jam

Tidak ada komentar:

Posting Komentar