Kuku jari kaki Kulat Rawatan

Kuku jari kaki Kulat Rawatan

Kuku jari kaki Kulat adalah benar-benar menyenangkan dan dalam beberapa cara penyakit jangkitan berbahaya. Tidak ada keraguan bahawa penyakit ini perlu dirawat dengan segera! Perselisihan ialah bahawa penyakit jangkitan ini adalah mudah untuk mendapatkan tetapi sukar untuk dirawat. Nasib baik saya telah merawat kulat kuku jari kaki saya dan sekarang saya akan mengajar anda bagaimana untuk melakukannya.

6 bulan yang lalu saya melihat bahawa kuku jari kaki saya mula mendapat ton warna kuning. Saya fikir bahawa ia boleh menjadi sesuatu yang berkaitan dengan trauma saya di gym. Apabila kuku jari kaki kuning saya tidak hilang saya berfikir bahawa saya perlu melakukan beberapa penyelidikan mengenai masalah ini. Di internet saya mendapati maklumat bahawa ini boleh menjadi kulat. Bagaimana untuk mengetahui bahawa Anda mempunyai kulat kuku? Terdapat beberapa tanda-tanda yang membuktikan bahawa ini adalah kulat yang lain:

Kuku jari kaki mendapat kuning atau hitam nada warna
Ia semakin sedikit berbau dan menjadi kering
Ia semakin rapuh dan ia menjadi sukar untuk memotongnya
Ia semakin tebal dan sukar untuk berjalan kerana sakit
Oleh kerana saya telah mendapat beberapa gejala-gejala ini, saya mengambil keputusan untuk melawat doktor. Doktor terkejut saya sedikit dengan mengatakan bagaimana saya boleh mendapatkan kuku jari kaki Kulat:

Anda boleh mendapatkan trauma dan kemudian trauma ini diadakan dalam keadaan yang tidak baik (kawasan basah - kolam renang, gimnasium awam, mandi)
Jika Anda berjalan untuk masa yang lama dalam kasut basah dan berpeluh dan tidak kering mereka keluar afterthat
Anda boleh menggunakan lain-lain alat penjagaan orang kuku
Anda boleh menggunakan sistem imun yang lemah Anda mempunyai risiko yang tinggi untuk dijangkiti kulat ini
Dengan cara ini doktor menekankan bahawa jika tidak dirawat jangkitan ini boleh menjadi lebih teruk dan cepat menyakitkan dan boleh menyebabkan kuku jari kaki tumbuh juga. Sebab itulah doktor saya disyorkan untuk merawat jangkitan ini dengan segera. Satu perkara lagi yang beliau mencadangkan tidak lakukan adalah untuk merawat kulat ini oleh semua ubat-ubatan ini rumah seperti cuka dan minyak pati. Semua ubat-ubatan ini rumah tidak begitu berkesan sebagai profesional dibuat ubat pekat. Doktor diletakkan hakikat di depan saya: Sama ada saya mula untuk merawat kulat saya segera dengan ubat sebenar atau dia akan perlu membuat pembedahan selepas hanya 3 bulan. Ia adalah agak logik bahawa saya chosed untuk mengambil ubat, kerana pembedahan dalam kes ini tidak apa-apa yang menyenangkan.

Pada hari yang sama saya beli ubat ini apa yang doktor berkata adalah Top 1 Kulat produk Merawat pada masa ini. Perkara yang paling besar ialah bahawa produk ini telah merawat kulat saya secara beransur-ansur dan dari itu saya membuat kesimpulan bahawa ini adalah produk semula jadi. Saya secara menyenangkan terkejut bahawa selepas tempoh 4 minggu sahaja saya melihat bahawa kuku jari kaki saya menjadi lebih menarik dan lebih nipis. Selepas 8 minggu tidak ada tanda bahawa saya pernah kulat pada kuku jari kaki saya. Kuku saya mendapat semula rupa kuku yang sihat dan normal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar